Slam Dunk!
那樣的熱血, 聽幾百遍都一樣感動~
那樣熱切擁抱生命的日子, 一輩子卻只能擁有一次!
熱血高校生!

耀眼的陽光下
在街上奔跑著
你像平常一樣地拍打我的肩膀
我毫無理由地迷戀上你
即使從來沒和你牽過手
不知從何時開始
我的目光就被你吸引
不能離開 無法動搖 crazy

好想大聲說我喜歡你
試著去改變明天
想打破逐漸凍結的時間
好想大聲說我喜歡你
鼓起勇氣踏出步伐
希望你能接受我這熱切的思念

嘎嘎作響的地板
越過擁擠的桌間
我無意間沉醉在你的眼神裡
彷彿正在戀愛一般
為你而劇烈跳動的心
激烈地跳動
已不再說謊
到底要到何時
才能改變這令人厭煩的朋友關係
無法得到
我想確認
I take you away

好想大聲說我喜歡你
甚麼我都不管了
我只想找出能融化你心的話
好想大聲說我喜歡你
今夜我不回家
讓我們結束景景彼此注視的日子吧
I wanna cry for you
I wanna fry for you

----------------------------------

"Lyrics 歌詞英文翻譯"

Under the dazzling sunshine
Running on the street
You pat my shoulder just as usual
I have a crush on you for no reason
Even I’ve never hold your hands
Don’t know since when
My eyes are drawn to you
Couldn’t move wouldn’t waver
Crazy for you

I want to shout out loud that I like you
Try to change tomorrow
Want to break the frozen time
I want to shout out loud that I like you
Pluck up my courage and step out
Hope you can accept me as I’ve been thinking of you so much

================================ 

 祝我的朋友 告白成功! :)

"高中生之所以能這麼熱血 就是因為他們的未來充滿無限希望!
 人天生擁有過幸福快樂日子的權利(吸引力法則) :)
大家一起 加油!!"
arrow
arrow
    全站熱搜

    瓶子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()